Mr. Corman
Med lite bättre tur, val och hållning … hade Josh Corman kunnat bli en rockstjärna. Istället är han femteklasslärare, och trots att han älskar sina elever kämpar han fortfarande med att finna lycka och mening i en värld som stundtals tycks sakna både och.