Dream Scenario
Nicolas Cage spelar den lågmälde akademikern Paul, som kastas in i rampljuset efter att han på ett oförklarligt sätt börjat dyka upp i folks drömmar. Den medieovane Paul blir snabbt en berömdhet, men när hans besök i omgivningens sömn plötsligt börjar bli alltmer mardrömslika måste han komma på ett sätt att hantera sitt kändisskap.