Kidding Ditt nya jag
S1, A5: Jeff bestämmer sig för att kliva ur sin trygghetszon. Seb försöker övertyga Jeff om att förändra "Dockstunden", bland annat med konståkningsshowen "Pickles On Ice" med Tara Lipinski.