Krutdurk
S4 A13: När avfällingar från Irländska republikanska armén försöker lönnmörda en dignitär som förhandlar fram ett fredsavtal mellan IRA och Storbritannien måste Walker och Trivette hitta lönnmördaren eller riskera att utlösa en internationell incident.