Walker Texas Ranger
Trivette går undercover i fängelse och blir instängd med andra fångar under ett brutalt flyktförsök under en orkan. Nu måste Walker hitta Trivette innan han avslöjas.
Alex försöker rädda en väns dotter från en religiös sekt, men blir själv fångad av gruppens karismatiske ledare.