Walker
Cordell Walker, en änkling och tvåbarnspappa med sin egen moralkodex, återvänder hem till Austin efter att ha varit undercover i två år och blir snabbt mer och mer misstänksam över sin frus död.
Micki känner sig obekväm med det strålkastarljus som kapten James riktat mot henne. Walker pratar med Liam om deras föräldrar och får reda på att det fanns problem när han var borta.
När hans förflutna oväntat kolliderar med hans nuvarande liv tvingas Walker återuppta sin identitet som hemlig agent för att skydda sin familj. Micki blir indragen i Walkers gamla fall.
När Geri bestämmer sig för att sälja baren blir Walker påverkad. Med så många minnen knutna till baren ber han Geri att tänka om och påminner henne om alla goda stunder de haft där med Emily och Hoyt.