Legenden
S4 A10: Sara tvingas åka med Michael till sjukhuset, och Sucre och Lincoln hamnar i en explosiv situation. Mahone sätter sitt fokus på The Company:s struktur, medan agent Self stämmer träff med en oväntat allierad.