Lies Wide Shut
S1 A3: Skolan vidtar drastiska åtgärder för att avslöja Gossip Girl, och en artikel hotar att sätta punkt för ett förhållande på Constance. Max försöker förmå Julien att prova på livet utanför hennes bekvämlighetszon.