Livet vi väljer
S2 A15: När en vän till Reaganfamiljen, en detektiv under täckmantel, dödas, oroar sig Linda och grabbarna för Danny, eftersom hans obevekliga sökande efter mördaren påverkar hans mentala tillstånd.