Mål och medel
S3 A20: När två Wall Street-mäklare dödas i samband med narkotikahandel vill Danny förhöra en skadad medbrottsling på sjukhuset, men han stoppas av Linda som inte låter Danny träffa medbrottslingen förrän efter operationen.