Månlandningen
S1 A14: Claire känner att hon inte räcker till när hennes gamla vän, Valerie (gästskådespelaren Minnie Driver), kommer på besök och inte är alls som Claire minns henne. Samtidigt händer något obekvämt Jay i omklädningsrummet när han och Cameron spelar racquetball och Mitchell försöker att hjälpa Gloria med rättsliga problem.