Meddelande mottaget
S5 A22: Jay, Gloria och Manny utmanar varandra att pröva något nytt. Mitch och Cams bröllopsplaner blir för stora och kostsamma, vilket får dem att sälja några av deras mest älskade tillgångar, och ungarna spelar Phil och Claire ett spratt.