Missnöje på sociala medier
S1 A6: Juristbyrån lyckas få teknikmogulen Neil Gross som klient och måste ta itu med hatfyllda budskap som sprids på hans sociala nätverkstjänst. Maias misstankar mot sin pappa växer när hennes farbror Jax dyker upp oinbjuden. Luccas och Colins romans hettar till. Carrie Preston och John Benjamin Hickey har gästroller i avsnittet.