Mistress of Medicine
S1 A2: Efter en dramatisk födelsedagsfest försöker Mariah försonas med de andra kvinnorna. Quad får råd av de andra när hon går till attack. Kari hämnas genom att återkalla Quads inbjudan till en fest som hon och Mariah ordnar.