Gift med doktorn
A Taste of Your Own Medicine
Dr Simone och Dr Jackie tampas med sina liv som mamma, fru, vän och förlossningsläkare. Kari, Quad, Toya och Mariah lever privilegierade liv som läkarfruar.
Toya återkallar en inbjudan till Mariahs familj till hennes kommande fest. Simone försöker råda en patient som vill bli gravid på ett ovanligt sätt. Quad får händerna fulla när hon bjuder in både Mariah och Toya till en soaré med valp- och Paristema.