Southern Charm
Är Kathryn gravid? Är det Sheps eller Thomas baby? Vad ska man ha på sig på Carolina Day-festen? Svåra frågor, härliga tider.
Carolina Day firas med en glamorös vit slips-fest. Thomas bestämmer sig för att ta med Kathryn som sin officiella date.