Summer House
Kyle konfronterar Everett och Lindsay efter deras storbråk i bubbelpoolen. Carl trasslar in sig i en lögn som hotar hans relation med Lauren.
Lindsay och Everett är på gränsen att göra slut och Cristina skvallrar om att Jaclyn inte har varit en lojal vän till Lauren.