Winter House
Amerikansk realityserie där ett gäng tittarfavoriter från Summer House och Southern Charm samlas i Stowe, Vermont för en två veckor lång semester fullmatad med skidåkning, vilda fester, oväntade romanser och mycket, mycket mer...
En kärlekstriangel tar form när Jason får upp ögonen för Gabby som har siktet på Luke. Samtidigt har Kyles entreprenör-anda gjort det svårt för honom att släppa jobbet, vilket irriterar Amanda. Lindsay anländer full av energi och redo att festa.
En hjärtekrossad Lindsay försöker sluta tänka på Austen, medan Gabby försöker få folk att förstå att hon gillar Luke. Samtidigt förstår Kyle vad som verkligen är viktigt när Amanda försvinner. Austen och Ciara går på sin första dejt.
Känslorna blir starkare mellan Jason och Lindsay. Andrea tar med Paige på en första dejt, men blir ifrågasatt. Luke får kvarsittning efter att ha skickat en flirtig lapp till Julia på en fest med gymnasietema.
Gänget ger sig ut i backarna med Kyles föräldrar och Amanda oroar sig för att hennes skidåkning inte är bra nog. Sedan tävlar de mot varandra i "the Nordic Games".
Innan semestern är slut kör kompisarna hårt i sina galnaste utstyrslar. Kemin mellan Jason och Lindsay blir starkare, men på ett lite underligt sätt. Med en dag kvar i Stowe måste de nya paren bestämma sig om känslorna de fått är äkta.