Below Deck
Honors nya chartergäster är fem singelkillar som utser Dave och Eddie till wingmen för att ragga på kvinnor.
Kat är urless på Adrienne och börjar smida en plan för att byta rum. Chartergästerna överrumplar besättningen när de i sista stund bestämmer sig för att ordna ett bröllop på båten.