In The City
Welcome to New York
Hösten närmar sig och efter ännu en omvälvande sommar i Hamptons samlar Mother Hubbard sitt kompisgäng i New York. Kyle och Amanda återvänder till storstan för att ta sig an en höst där allt känns osäkert.
Danielle och Lindsay försöker reda ut sina problem, men gamla konflikter ställer till det. Kennys relation väcker känslor och Amanda som är på lägenhetsjakt överraskar Kyle med nyheter.
Kyle övertalar gänget att delta i Loverboys udda gerillamarknadsföring. Ett snack mellan Danielle och Amanda spårar ur. Samtidigt söker Kenny svar om sin frånvarande pappa.