Jersey Shore
A New Family
Sommaren på Jersey Shore börjar när åtta personer flyttar in i huset de ska dela. Romantiken spirar mellan Sammi och Mike men allt kan raseras när killarna bjuder in tre vilt främmande tjejer till bubbelpoolen.
Efter en utekväll måste Pauly och Mike hantera många tjejgäng. Kaos bryter ut när det blir slagsmål på en bar och en av rumskompisarna däckas.
Snookis inblandning i slagsmålet för alla närmare varandra och hon känner sig äntligen som en del av familjen. Ronnies och Sammis relation når nya höjder.
Mike bjuder hem tjejer till huset men situationen urartar och Snooki blir inblandad i sommarens andra slagsmål. Ronnie slåss på egen hand vilket får Sammi att fundera över deras relation.