Buckhead Shore
Lakehouse, Here We Come!
Några gamla vänner från Buckhead i Atlanta åker på sin årliga resa. Det flyger gnistor när Parker bjuder in både sin flickvän och sitt ex för att festa med dem. Kommer bästa vännerna Bethania och DJ att ta det längre efter strulet?
DJ går bakom ryggen på Bethania när han smyger med Chelsea. Juju får chockerande nyheter om Magic City och Parker försöker att fly från dramatiken i sin kärlekstriangel.
Bethania konfronterar DJ om kyssen med Chelsea medan Adamo hittar modet för att berätta stora nyheter. Chelsea planerar att hämnas när Parker har en ovanlig lösning på sina problem med Katie och Savannah.
Känslorna svallar när en dryckeslek går för långt, och Katie ifrågasätter sin vistelse vid sjön. Adamo får panik när hans pojkvän inte svarar, och nån ertappas med att smyga till Parkers säng.