Mixed Signals
S2 A3: Rome drabbas av självtvivel efter ett möte med en gammal vän i filmbranschen. Danny söker en roll i skolpjäsen och Gary hjälper honom att förbereda sig. Delilah är i stort behov av intimitet och tackar ja till en middagsdejt med Andrew.