A Million Little Things
Amerikansk dramaserie om en grupp vänner i Boston som omvärderar sina liv till följd av en oväntad händelse. Några har uppnått framgång, andra kämpar med både karriär och relationer, men de är alla missnöjda med tillvaron när tragedin slår till.