Swagger
Från NBA-stjärnan Kevin Durant, filmskaparen Reggie Rock Bythewood och teamet bakom Friday Night Lights. En serie om en basketprotegé som måste navigera sig fram genom en labyrint av press och påtryckningar för att lyckas övervinna oddsen och lära sig vad det innebär att vara självsäker.