Makur Maker var en femstjärnig NBA-kandidat på väg till draften – tills en oväntad omväg ledde honom till Howard University. Den här inspirerande dokumentärserien följer Makurs resa och hans beslutsamhet att skriva om sin historia med hjälp av sin familj.