They Call Me Magic
Earvin “Magic” Johnson är en ikon för alla tider – från hans enkla begynnelse till Dream Team till affärsjätte. Dokumentärserien innehåller öppenhjärtiga intervjuer med president Obama, Larry Bird, Pat Riley och fler, och följer en legends liv och karriär.