The Dynasty: UConn Huskies
Få en inblick i det mest dominerande laget i collegebasketens historia. Geno Auriemma pressar sina spelare till gränsen för att vinna 12 titlar. Rebecca Lobo, Diana Taurasi, Paige Bueckers med flera avslöjar vad som krävs för att överleva UConn och bygga en dynasti.