Money For Nothing
S1, A5: En medlem i en aristokratisk Bostonfamilj hittas död. Mauras anknytning till familjen och Janes förbittring över deras förmögenhet hotar utredningen. MARK-PAUL GOSSELAAR gästskådespelare.