Monkey Business
S3 A7: Medan hennes förhållande med Logan blomstrar, går Johnson med på att hjälpa ett zoo få sin motvilliga gorilla att para sig. Medan Betty ser till klinikens spermabank för att få sin flickvän gravid, finner Libby och Paul tröst i lägenheten.