Nineteen, Pt. 2
S1 A2: Kylie lyckas äntligen gå på sin första avslutningsbal och hennes fan Albert får sitt livs överraskning. Senare fungerar Kylie som wingman och hjälper Jordyn på hennes blinddejt, men Jordyn är osäker på om hon vill ta med en utomstående in i gruppen.