Non-Essential
S3 A5: Covid-19 sprider sig över landet och hela Boston stänger ner. Romes film hamnar i fara och Maggie tvingas återvända från Oxford. Eddie hamnar i ett desperat läge när hans ryggoperation ställs in till följd av den höga belastningen i vården.