ÖDE MED STORT Ö
S1 A3: Efter ett misslyckat försök att återförenas med sin far och irriterad av misslyckandet med det tidigare rånet, överväger Pedro att sluta, men kommer istället på en plan för en ännu större stöld. 1970 infiltrerar Victor slummen och träffar en knarkkung som vill göra kokainet populärt i Rio de Janeiro.