Of Past Regret and Future Fear
S4 A20: Benton och Corday fortsätter sin hemliga relation. Benton möter Carlas nya pojkvän och Corday tackar nej till en dejt med Romano. Carter får ett oväntat erbjudande av Millicent och Ross hjälper en bebis som blir utnyttjad av sin missbrukande mamma.