Olycklig
S5 A9: En barbarisk wesenritual tas till nutiden och Nick (David Giuntoli), Hank (Russell Hornsby) och Wu (Reggie Lee) är redan fem steg bakom seriemördaren. För att hjälpa till i utredningen går Monroe (Silas Weir Mitchell) under täckmantel. Samtidigt intensifieras Hadrianus murs krig mot Black Claw, då Eve (Bitsie Tulloch) använder sin unika förmåga att förhöra en misstänkt.