Om sanningen ska fram
S1 A17: Efter att ha pratat på Facebook, bjuder Phil in sin gamla flickvän från plugget (gästskådespelaren Judy Greer) att komma förbi, men detta vänliga besök blir snart problematiskt. Samtidigt råkar Jay ha ihjäl Mannys sköldpadda, och gör allt han kan för att dölja sina spår och en överarbetad Mitchell säger äntligen ifrån till sin chef.