Pang pang skjutbana
S5 A7: Holmes och Watson letar efter två mördare efter att en bas-hoppare skjuts i luften av en mördare, och får sin fallskärm saboterad av en annan. Efter att Joans syster, Lin (Samantha Quan), tycker sig se Shinwell med en medlem av hans gamla gäng, vidtar Joan drastiska åtgärder för att se till att han inte dras in i brottslighet.