Så får man ett huvud
S6 A15: Holmes och Watson utreder ett mord på en religiös professor och kommer i kontakt med det ockulta i jakten på mördaren. Holmes och Watson sammanställer en lista på ersättare för kommissarie Bell när han blir erbjuden en tjänst vid U.S. Marshal Service.