S2 A22: Säsongsavslutning. Lewis tackar nej till ett jobberbjudande medan Weaver klättrar uppåt på karriärstegen. Hathaway säger upp sig och hotar att lämna Shep om han inte börjar gå i terapi. Carter missar sin examensceremoni när han tröstar en patient.