Schtup-listan
S1 A3: Adrian och Barbara får veta den hemska sanningen om en viktig klient. Lucca hjälper Diane med ett fall men får oväntat mycket att göra på grund av stjärnåklagaren Colin Morello (Justin Bartha). Maia hälsar på sin pappa i fängelset.