Senaste modellen
S7 A10: Holmes och Watson får en chockerande begäran om samarbete från sin fiende Odin Reichenbach, när teknikmiljardären ber dem testa hans nya brottsförebyggande system. Duon som utreder någon som programmet förutspår snart kommer att begå ett brott, oroar sig för att Odin kommer att vidta drastiska åtgärder innan utredningen är klar.