Separationsångest
S5 A1: Två år efter attacken på ambassaden I Islamabad har Carrie ett nytt liv I Berlin. Men hennes frid hotas när en förfrågan från hennes chef tvingar henne tillbaka till den farliga värld hon lämnat bakom sig.