Seven-Spotted Ladybug
S1 A1: Nicholas ensamstående far lider av cancer och kommer troligen att dö snart. Nicholas erbjuder sig därför att bli förmyndare för sina två tonåriga halvsystrar. Vad är det värsta som kan hända?