Skölja
S2 A18: Lincoln, Michael och Sara hittar bevisen de behöver för att avslöja konspirationen. Mahone tvingar en av rymlingarna att konfrontera Michael och Lincoln. T-Bags besök på en psykiatriklinik är mer än terapeutiskt. Bellick skickas söder om gränsen. Kellerman ställer siktet på presidenten.