Snubbranchen
S3 A1: Vår favoritfamilj bestämmer sig för att dra på sig cowboystövlarna och åker till Jackson Hole, Wyoming för skoj och äventyr i naturen. Medan de är på semester på Lost Creek Ranch, försöker de att valla boskap, lerduveskytte och hästridning; många saker prövas för första gången, en stor överraskning och ett bråk mellan Jay och en fiende - en cowboy vid namn Hank!