S1 A5: Professor T blir vän med en tjej som han är övertygad om är nyckelvittnet till ett mord. Dan och Lisa kommer överens om att gå på en dejt men när hennes chef konfronterar henne om deras förhållande, fattar Lisa ett djärvt beslut.