Stassi Schroeder and Kristen Doute, Johnny Weir, Nancy Grace
S2 A14: Unge mediet Tyler Henry använder sina förmågor för att hjälpa Stassi Schroeder, Kristen Doute, Johnny Weir och Nancy Grace att få kontakt med kära bortgångna familjemedlemmar och vänner.