Stockholm
S1 A4: Iris är i Stockholm för att identifiera en misstänkt för mordet på Christian. Hennes före detta kollega Adam hamnar i trubbel när Iris går för långt och lägger sig i utredningen. Benjaminfallet packas ihop och läggs ännu en gång på hyllan.