Störningar
S3 A5: En ny fånge kommer till Sona som skrämmer Whistler och gör Michael misstänksam; Lincoln planerar en semester tmed Sofia till havet när Susan flyttar upp flyktplanen; T-Bag utmanar ödet med sin senaste attraktion; och Sucre försöker att få in varorna i Sona.