Storslam
S4 A17: Michael och Sara lär sig farorna med att lifta på vägen till Miami, och Lincoln träffar Christina som informerar honom om planerna på att ta över företaget. Samtidigt märker Krantz av en ny fiende, och T-Bag och Selfs jakt på Scylla leder till en oväntad upptäckt.